Sztuka uliczna w XXI wieku: muraliści, którzy kształtują nasze miasta.
Oryginalne formy marketingu regularnie zdobywają jakiś fragment rynku, niemniej jednak przywiązanie do nich regularnie słabnie oraz dużo przedsiębiorców obawia się, że wygrać walkę promocyjną są w stanie jedynie Ci, jacy dosyć prędko opanują rynek internetowy oraz będą w stanie skutecznie wyprzedawać swoje produkty oraz usługi milionom użytkowników sieci online. Wciąż jednakże niemała jest grupa takich korporacji, które umiejętnie łączą wszelkie dostępne na rynku możliwości oraz umieją jednocześnie promować się w sieci oraz efektywnie zamówić ANCHOR na parę eventów uskutecznionych wczesnym latem na plażach całego kraju. Przy dźwiękach odpowiedniej muzyki granej na żywo, alkoholu oraz atrakcyjnych magnesach dla plażowiczów windery sprawdzają się niemal cudownie. Wskutek tego także pierwsze ceny winderów były wygórowane i niedużo korporacji wierzyło w ich moc. Dzisiaj widać, że firmy szanujące się na tyle, by przeprowadzać imprezy plenerowe z godziwą oprawą wizualną, nie oszczędzają na winderach, chociaż faktem jest również, że ceny te mocno spadły w ostatnim czasie.
1. Zobacz teraz
2. Kliknij dla szczegółów
3. Kliknij
4. Czytaj dalej
Mody w sztuce: od impresjonizmu po postmodernizm.